Thursday, January 22, 2009

HoLiDaY TiMe

Hari ini merupakan hari terakhir berada di UKM, esok aku akan bergerak balik ke JB sempena cuti raya cina, patutnya cuti ni aku tak balik sebab biasanya aku akan pergi panjat gunung dengan budak2 xtreme-c tapi atas urusan keluarga yang perlu diselesaikan aku perlu balik dengan segera, sorry geng aku tak boleh ikut korang panjat gunung tebu, family come first.

suku pertama semester dah pun nak berakhir, banyak aktiviti yang dah berlaku dalam jangka masa itu, paling tak boleh dilupakan ofcoz pilihan raya kampus, aku ingat dieorang power sangat sampai boleh gegar UKM tapi silap still sama je macam semut, macam yang dah dijangka bila kalah ada je alasan, jppel & ppp masuk campur la, calon sistem la, apa2 la dah naik muak dengar alasan dieorang. hasilnya tak de, so kepada calon yang menang selamat menjalankan tugas & tolong jangan calarkan nama anda & nama side yang anda wakili, kerana kalau anda buat kesilapan besar confirm kena kutuk dalam blog hehe~

Tentang study pula, aku masih belum rasa terbeban, tak ada asignment pun lagi kelas pun macam ada & tak de je, masih ada 1 kelas lagi belum start & 1 kelas baru start tadi, agak relax la untuk masa ini boleh tumpukan pada tugas lain, tapi lepas naik cuti ni konfem banyak asignment & tugas2 menanti, so pasni aku kena tumpukan pada study untuk mengejar target 4 flet sem ni hehe~ insyaallah tercapai impian aku.

sekarang luahan hati pulak, aku seorang yang sangat aktif, join tu join ini macam2 aku join, paling utama ofcoz permaj & xtreme-c, aku pernah cakap aku akan bagi komitmen aku seimbang di kedua2 organisasi, tapi aku rasa semenjak 2 menjak ni aku gagal melaksanakan apa yang aku cakap, ntahlah aku macam hilang arah sikit, aku macam dah tumpukan sepenuh perhatian aku pada permaj. bukan tak sayang xtreme tapi ada sesuatu yang hilang dalam xtreme & aku tak tau apa die, nak cakap aku bukan kuasa besar dalam xtreme & suara aku pun bukan didengar sangat. dalam permaj pulak aku rasa sedikit tekanan sebab banyak benda nak di satlekan, nak2 musim agm yang bakal menjelang, kadang2 rasa happy, kadang2 rasa upset pada diri sendiri pun ada, susah untuk dijelaskan, aku just harap dapat melalui semua ini dengan baik & dapat apa yang aku inginkan pada akhirnya.

tu je post aku untuk kali, selamat bercuti & happy chinese new year peace, love & respect your job~

No comments: