Tuesday, June 23, 2009

KeNa TaG OleH AzIERa

Aku di tag oleh salah sorang kawan aku masa sekolah, Namenya cik aziera saliman. Yeeee, cik Aziera saya buat tagnye huhu:

1. Nama timangan anda?
- Akim (Family aku dari atuk sampai anak sedare panggil akim huhu)
- Akmal, Kemal, A'mal (Ni kawan2 aku yang panggil dari sekolah rendah sampai masuk U)
- Along ( Aku dapat nama ni dari brader2 yang aku selali join main bola)

2. Anda seorang yang...
- Cool, periang, suka kacau orang, suka marah (dulu la sekarang tak lagi), gila kuasa (orang cakap la tapi tak sebenarnya tak la weh hahaha~

3. Insan Teristimewa.. Describekan dia yang terlalu istimewa di mata anda..
- Alamak ni pun kena nak kena bagitau gak ke huhu~ Jawapannya adalah biarlah rahsia hahaha~

4. Lagu kesukaan anda...
- Zaman sekolah lagu rap
- Sekarang lagu rock huhu~


5. Makanan kesukaan anda.
-Konfem masakan mak aku haha~
-Makanan yang halal (tolak batu, kayu, besi je haha~)

6. Tiga benda mesti ada dalam beg
-Duit
-Henset
-IC (nanti orang ingat indon huhu)

7. Kali terakhir anda menangis dan kenapa?
hahahaha~ malas aku nak ingat takde maknenye pun huhu~

8. Tag 4 rakan anda
- Hmm~ sape yang telah membaca sila buat ye hehe~

2 comments:

shueqi_Sue said...

aq tau biler ko last nangis.jeng3.hahaha.

AkMaL BeSt said...

dah2x ak tmbak ko nti bru tau xpn kerat lidah ko ke haha~