Friday, April 3, 2009

MeMoRy MaC 2009 LaSt FoReVeR V 2.0

Salam, semalam aku dah post pasal version 1st memory mac last forever, ini sambungannya version 2.0 hoho~. Linguistik bidang yang aku amik kat ukm ni, course aku de 40 orang yang kebanyakkannya daripada negeri pantai timur, dan ada 11 orang lelaki termasuk aku. Namun aku jarang menghabiskan masa dengan dieorang maybe sebab aku sibuk berpersatuan kot or aku tak berapa masuk dengan dieorang tapi mac 2009 mengubah segalanya. semua orang tau bulan mac aku sangat buzy dengan permaj, dengan family day kuo semua sampai kelas aku sedikit terabai & assigment banyak tergantung, tetapi mereka sangat memahami aku, mereka tak pernah bising kalau aku lambat gabung esei dengan dieorang, mereka tak pernah bising kalau aku jarang datang untuk discussion tapi dioerang bising kalau aku tak datang kelas (thanx usop selalu perli aku kalau tak datang kelas). Tribute untuk nazri & eddy sebab faham situasi aku yang buzy dan selalu tolong ingatkan aku pasal assigment. Paling menyentuh hati dah 2 kali aku lambat pergi kuiz dan sekali lambat pergi exam tapi member2 aku ni sangat baik sebab sanggup call aku sampai dapat sebab tak nak aku terlepas semua tu. Tribute untuk jali sebab buat semua tu, thanx so much guyz.

Malam Pesona Bintang 2009 menutup tirai mac 2009 dengan jayanya. kerja untuk dinner lagi penat rupanya daripada kerja family day, yelah banyak benda teknikal yang nak di ambil kira lighting, peralatan, stage banyak la, tetapi ilmu yang aku dapat masa urus dinner amat bermakna, aku dah tau segala prosedur pasal dectar, dah tau lighting apa nak guna untuk certain majlis, paling best dapat guna walkie talkie malam tu, macam bodyguard pun ada sebab sepanjang masa pegang walkie talkie, yelah demi memastikan majlis malam tu berjalan dengan lancar. Alhamdulilah semuanya berakhir dengan gemilang sekali. Tetapi yang lebih bermakna sepanjang perjalanan nak ke dinner tu aku dibantu oleh ramai orang dari pelbagai unit, thanx a lot guyz & malam dinner membuktikan kami berjaya melaksanakannya dengan baik, tribute untuk safuan, teh, izzat, udzair, asrul, ubai, mejar, khairul kerana berjaya mengawal majlis dengan baik aspek teknikal. Aku amat bangga dengan korang dan terbit rasa gembira kat diri ni yang semua tu takkan jadi tanpa teknikal ( I love teknikal hoho~).

Mac 2009 takkan luput dari ingatan, sebab banyak memori dan kenangan yang akan tersemat disanubari ini, yang gembira, yang sedih, suka & duka, terlepasnya peluang yang hanya datang masa kat UKM (2 kali terlepas peluang tu). Namun aku takkan dapat mengharungi mac 2009 dengan baik tanpa sokongan dorongan seorang sahabat ni, sentiasa ada bila aku perlukan seseorang, yang dah masak dengan perangai aku, tak pernah merungut bila diberi tanggungjawab, bila aku tertekan tahu macam mana nak coolkan aku, orang terakhir yang aku jumpa & dia berjaya mengubah fikiran aku pada saat yang sangat2 akhir, tempat aku berkongsi cerita, tempat aku meluahkan rasa tidak puas hati aku, kalau aku sedang marah dia hanya akan diam, orang yang boleh buat aku ketawa dalam tekanan, Jasamu akan dikenang selamanya, thanx a lot sebab tolong aku mengharungi mac 2009 sama ada kau sedar @ tidak, friend forever, peace, love & respect.

2 comments:

shueqi_Sue said...

oho..ade kawan rahsia..wawawawaaw..sape ek?eheeheehe.

la~nina said...

wahhhh...
akmal rahsie ea????
scandal3x